کاشی آشپزخانه
آشپزخانه ها برای مدت طولانی کاشی یا سرامیک بوده اند، تصور موادی غیر از کاشی در آشپزخانه سخت است زیرا مواد کمی مانند کاشی و سرامیک مقاومت بالایی در برابر آب و گرما دارند و به راحتی تمیز می شوند. . جدای از همه اینها، کاشی و سرامیک به دلیل شیشه بودن، توانایی ایجاد طرح ها و نقش های جذاب و زیبا در آشپزخانه را دارد. استفاده از دیوارپوش مناسب با طراحی خوب یکی از مهم ترین راه های دگرگونی آشپزخانه است. مهمترین عامل در دکوراسیون آشپزخانه دیوارها و کابینت های آشپزخانه است که دکور را مشخص می کند، این مکان ها محل نگهداری لوازم آشپزخانه هستند. انتخاب بهترین با طرح و رنگ دلخواه گزینه مهمی است.
در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در مورد کاشی های داخل ساختمان به شما بدهیم تا بتوانید بازتر و کارشناسی شده از این کاشی ها استفاده کنید. در آینده با آقا بمانید .

کاشی بین کابینتی
کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی چیست؟
آستر کابینت داخلی یکی از انواع آستر است که استفاده از آن بیشترین تزئینی را دارد. زیبایی و زیبایی خاصی در آن به کار رفته است و معمولا در قسمت هایی از آشپزخانه که بیشتر در معرض دید و استفاده قرار می گیرد مانند فضای بین کابینت و ماشین ظرفشویی یا فضای بین اجاق گاز و هود استفاده می شود. کاشی های کابینت بین المللی مدل ها و کیفیت های زیادی دارند که در ادامه به طور مفصل به آن ها می پردازیم.
تفاوت کاشی کابینت با کاشی کلاسیک
برخلاف کاشی‌های قدیمی که برای کل آشپزخانه استفاده می‌شد، کاشی‌های بین کابینتی همانطور که از نامشان پیداست معمولاً در فضای بین کف و کابینت‌های دیواری نصب می‌شوند. این کاشی ها به دلیل حساسیت محل نصب (فضای بین اجاق گاز و هود) در برابر تغییرات دما، رطوبت و خط و خش مقاومت نسبی بیشتری دارند.
کاشی های بین کابینتی به دلیل تنوع در تزیین و رنگ، مقاومت در برابر دمای بالا و ضد خش قیمت بیشتری نسبت به کاشی های قدیمی دارند. اما با توجه به این که این بشقاب ها در اندازه های کوچک استفاده می شوند، هزینه زیادی ندارد، بنابراین جای نگرانی نیست.

کاشی بین کابینتی
کاشی بین کابینتی

مزایای استفاده از کاشی بین کابینت چیست؟

1- ظاهر آشپزخانه را بهتر کنید

2- پایداری و دوام بالا

3- دگرگونی زیبا و آزاد

4- نصب آسان و ساده
-1مدرن سازی نمای آشپزخانه
استفاده از کاشی های بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه ظاهری مدرن به آشپزخانه می بخشد که به دلیل تنوع طرح، مدل و رنگ نسبت به کاشی های قدیمی بسیار خاص و جذاب است.
2-مقاومت و دوام بالا
کاشی های بین کابینت ها مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارند که موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید. علاوه بر این، این کاشی ها دارای طول عمر و دوام هستند.
3-تعویض خوب و ارزان
زیبایی و تطبیق کاشی های بین کابینت آشپزخانه را نمی توان با روش های دیگر تغییر دکوراسیون مقایسه کرد. همچنین از این کاشی ها معمولاً به مقدار کم استفاده می شود که قیمت چندانی هم ندارند.
4-نصب ساده و بدون عارضه
این روش تغییر دکوراسیون نسبت به بسیاری از روش های دیگر راحت تر است و هیچ کثیفی در کار نیست. به این ترتیب دیگر مجبور نیستید کار کنید و صف آشپزخانه را خراب کنید. همچنین نصب باکس بین کابینت ها نیاز به ابزار و مواد خاصی ندارد و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

به طور کلی اگر نمی دانید که برای بین دو کابینت در آشپزخانه کاشی بخرید یا سرامیک و… پیشنهاد ما به شما خرید کاشی بین دو کابینت است زیرا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.